Eskilstuna satsar på kompetensförsörjningen

Källa:

Eskilstuna Logistik och Etablering arbetar med annonsering i b la SVD och annan nationell media för att stärka vår identitet som en stad att flytta till!

Fabriksföreningen fick nu möjligheten att synas i annonseringen denna gång. Tillsamman lyfter fram den tillväxt av arbetstillfällen vi har framför oss i Eskilstuna. I texten beskrivs vilka satsningar vi genomför genom uppbyggnad via snabb spår med fokus på Automationsteknik, Processoperatörer, Montering samt Fabriksföreningens och våra medlemmars satsning på Rinman Science College.

Tack Eskilstuna  Logistik och Etablering för möjligheteten att tillsammans med Er ”highlighta” våra gemensamma satsningar med fokus på kompetens, nyetablering och insatser för våra etablerade företag. Där våra medarbetare, elever, lärare och forskare spelar huvudrollen i ett Eskilstuna som växer.

Eskilstuna Fabriksförening
Michael Rydell