Uppmaning till våra medlemsföretag!

I samband med Höstmötet kommer två stipendier delas ut. Nu har du, som företagsledare i våra medlemsföretag, chansen att nominera någon som du anser uppfyller något av de två kriterierna nedan.
Ge en hårt arbetande kollega uppskattningen han eller hon förtjänar!

För att nominera till stipendiet från Arvid H Nilssons minnesfond ska personen stämma in i denna beskrivning:
”Som uppmuntran av anställd vid medlemsföretagen som har gjort en mer osedvanlig insats för sin utbildning och förkovran för tjänst inom industrin".

För att nominera till stipendiet från Brita & Otto Larssons minnesfond ska personen stämma in i denna beskrivning:
"Anställd som gjort en kreativ insats som uppfinnare, produktutvecklare, forskare etc. vars resultat positivt påverkat verksamheten i Eskilstuna. Vetenskaplig forskning och uppfinningar som ger sysselsättning i Eskilstuna är prioriterade områden"
Gör din nominering HÄR

michael-dam-mez3pofgs_k-unsplash_1.jpg