Medlemsansökan

Ju fler desto starkare! Gå med i vårt nätverk!
Är ni ett företag som arbetar inom logistik, tillverkningsindustrin, teknikområdet, eller levererar direkta tjänster såsom bank, revision eller personal till industrin så vill vi gärna se er som medlemmar i föreningen.

Fyll i formuläret nedan och skicka in till oss så återkommer vi med en bekräftelse på er ansökan så snart den har behandlats.

Då vi riktar information om aktiviteter och för att kunna sprida information till rätt målgrupp har vi flera kontaktroller i vår medlemsdatabas såsom, företagsledare, personal, produktion, ekonomi, logistik, kvalitet och marknad. Det betyder mycket för oss att vi har rätt uppgifter på respektive område och ber er därför lämna kontaktuppgifter i formuläret nedan, till dem som har dessa befattningar på ert företag.

Läs gärna mer om medlemsskapet och hur de regleras i våra Stadgar och hur vi hanterar personuppgifter enligt datalagringsdirektivet GDPR

Välkommen med er ansökan!

Medlemsavgifter 2021

Antal anställda            Medlemsavgift (ej avdragsgill) Serviceavgift (avdragsgill)
0-20                         2705 kr 95 kr
20 eller fler                121,50 kr/anställd 5,50 kr/anställd

Företagsuppgifter
Ta med ev referensnummer, fakturamärkning etc!
forts. kontaktpersoner